امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

علاقه مندان به بازی حتما اسم بازی هزار تو  رو زیاد شنیدند و حتما هم جذابیت این بازی را تجربه کرده اند.این اسباب بازی، به نوعی یک بازی میز (Maze) است اما با یک طراحی جدیدتر و البته بسیار دشوارتر از نمونه های معمول آن.

 

 

طراحی این بازی میز به این صورت است که، تخته هزارتو در داخل یک محفظه چوبی قرار گرفته است و در زیر آن دو اهرم کنترلی تخته تعبیه شده است که از طریق دو دسته چوبی گرد در کنار جعبه می توان آن ها را حرکت داد. محفظه چوبی باید روی یک سطح صاف و محکم قرار داشته باشد.وقتی گوی فلزی را روی نقطعه شروع هزارتو می گذارید،باید به جای تکان دادن محفظه برای هدایت توپ، از اهرم ها برای خم کردن صفحه به جهت‌های مختلف استفاده کنید.ویژگی دیگر این بازی که به دشواری آن می افزاید سوراخ هایی است که در تمام مسیر قرار دارد و باید مراقب باشید تا گوی فلزی داخل آن ها نیافتد چون باید بازی را از اول آغاز کنید!

 

بازی با این اسباب بازی هم می تواند به صورت تکنفره و هم به صورت گروهی انجام شود.تمام اجزا و قسمت‌های این اسباب بازی به جز گوی های آن از چوب ساخته شده است. همچنین در داخل محصول دو عدد گوی فلزی برای بازی وجود دارد. بازی با این محصول سبب افزایش دقت و تمرکز نوجوانان شده و آن ها را مدت زیادی سرگرم می کند.این اسباب‌بازی به علت دشواری بیشتر برای نوجوانان مناسب می باشد.

 

 

ویژگی های هزار تو چوبی  LABYRINTH

●  کیفیت بالای ساخت

●  جنس چوبی

●  تقویت قدرت تمرکز

●  برای سنین بالای 6 سال

●  بهمراه توپ های فلزی

●  ایجاد ساعات آموزنده و سرگرم کننده

●  دارای پکیجینگ

●  ابعاد: 27.5x23x5.5cm

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه